Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY BONU TURYSTYCZNEGO

Utworzono dnia 05.08.2020

 

Szanowni Państwo,

w związku z sygnałami dotyczącymi rodzin zgłaszających problemy z uprawnieniami do Polskiego Bonu Turystycznego przesyłam wskazówki dotyczące sposobu postępowania przez osoby zgłaszające problem.

Z poważaniem
Leszek Sarnowski
Departament Polityki Rodzinnej
MRPiPS

 
 
 

 

Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego

 

Osoba  zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego:

tel. 22 11 22 111

e-mail: bon@zus.pl

Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:

  • danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)
  • podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
  • przedstawiła krótki opis problemu.

 

W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:

  1. dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
  2. wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
  3.  
  1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
  2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
  3. POT wydaje decyzję administracyjną.
  4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.

 

 

 

 

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Marzec 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

...

Imieniny

Imieniny:

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 172

W poprzednim tygodniu: 348

W tym miesiącu: 1349

W poprzednim miesiącu: 1375

Wszystkich: 72645