Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY BONU TURYSTYCZNEGO

Utworzono dnia 05.08.2020
Czcionka:

 

Szanowni Państwo,

w związku z sygnałami dotyczącymi rodzin zgłaszających problemy z uprawnieniami do Polskiego Bonu Turystycznego przesyłam wskazówki dotyczące sposobu postępowania przez osoby zgłaszające problem.

Z poważaniem
Leszek Sarnowski
Departament Polityki Rodzinnej
MRPiPS

 
 
 

 

Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego

 

Osoba  zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego:

tel. 22 11 22 111

e-mail: bon@zus.pl

Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:

  • danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)
  • podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
  • przedstawiła krótki opis problemu.

 

W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:

  1. dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
  2. wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
  3.  
  1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
  2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
  3. POT wydaje decyzję administracyjną.
  4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.

 

 

 

 

Pogoda

Zegar

Kalendarium

Listopad 2020
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

...

Imieniny

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 331

W poprzednim tygodniu: 298

W tym miesiącu: 1107

W poprzednim miesiącu: 984

Wszystkich: 34477