Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej

NABÓR NA STANOWISKO PRACY: Koordynatora ds. profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie

Utworzono dnia 09.07.2021

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej ogłasza nabór na stanowisko pracy :

Koordynatora ds. profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie

 

  • Data zatrudnienia od 01.08.2021 r.

  • Liczba stanowisk 1

  • Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej

  • Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony, pełen etat (pierwsza umowa na okres próbny nieprzekraczający 3 miesiące)

I. Wymagania niezbędne :

1. Wykształcenie: wyższe preferowane o kierunku: pedagogika, socjologia, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie,

2. Obywatelstwo polskie,

3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3. Nieposzlakowana opinia,

4. Znajomość przepisów Kodeks Postępowania Administracyyjnego,
5. Znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,

6. Znajomość przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,

7. Znajomość przepisów ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,

8. Znajomość przepisów ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,

9. Znajomość przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,

10. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej,

11. Znajomość przepisów ustawy o pieczy zastępczej,

12. Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office,

13. Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.

 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w samodzielnym realizowaniu projektów,

  2. Dośwaidczenie w pracy o charakterze terapeutycznym,

  3. Doświadczenie w wykonywaniu zadań z zakresu profilaktyki uzalerżn ień

  4. Ukończone szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, terapii uzależnień itp.

  5. Umiejętność organizacji pracy własnej, interpretacji i stosowania przepisów prawa,

  6. Umiejętność rzetelnego opracowywania dokumentów, pism, sprawozdań,

  7. Dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, systematyczność,

  8. Odporność na stres i pracę pod presją czasu,

  9. Komunikatywność, rzetelność, wysoka kultura osobista, dyskrecja,

  10. Umiejętność pracy w zespole,

  11. Empatia, umiejętność rozmowy z trudnym klientem umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów normatywnych oraz przepisów z zakresu wykonywanych zadań na danym stanowisku,

  12. Prawo jazdy kat. B.

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,

  2. Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii,

  3. Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w ramach realizacji zadań wynikających z Programu,

  4. Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy,

  5. Przygotowanie i przekładanie corocznie Burmistrzowi: projektu Programu, planu wydatków w zakresie realizacji Programu, prawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji Programu,

  6. Wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych w zakresie profilaktyki, przeciwdziałania uzależnieniom i przeciwdziałania przemocy,

  7. Współpraca z jednostkami oświatowymi w zakresie działalności wychowawczej, edukacyjnej, informacyjnej i zapobiegawczej wśród młodzieży, dotyczącej profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,

  8. Monitoring działań w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie,

  9. Ogłaszanie i prowadzenie konkursu ofert na wykonywanie poszczególnych zadań w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przygotowanie umów na zadania realizowane w ramach Gminnego Programu,

  10. Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z procedury „Niebieskie Karty”,

  11. Sporządzanie pism i zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstw do odpowiednich instytucji,

  12. Dbanie o terminowość spotkań poszczególnych grup roboczych,

  13. Sporządzanie sprawozdań dot. Przemocy,

  14. Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w Rodzinie.

     

IV. Wymagane dokumenty:

1. Curriculum Vitae,

2. List motywacyjny,

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),

4. Kopie dyplomów poświadczające posiadane kwalifikacje,

5. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych

( Kserokopie),

6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,(załącznik nr 2),

7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru (załącznik nr 3).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

 

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23.07.2021 r. do godziny 13.00 w formie pisemnej (osobiście/listownie) na adres Zamawiającego tj. Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 1-go Maja 1 , 57-500 Bystrzyca Kłodzka w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabor na stanowisko Koordynatora ds. profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie.” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: kadry.ops@bystrzycaklodzka.pl.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do tut. Ośrodka lub skrzynkę e-mail. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.


 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej

Ośrodek Pomocy Społecznej (dalej: OPS) w Bystrzycy Kłodzkiej, działając na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w związku z gromadzeniem i przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych uprzejmie informuje, że:

1. Administrator danych osobowych i dane kontaktowe

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej, przy ul. 1-go Maja 1, email:ops@bystrzycaklodzka.pl

  • inspektorem ochrony danych w w/w firmie jest Pan Dariusz Styczyrz, email:iodumig@bystrzycaklodzka.pl

  • funkcję Zastępcy Inspektora Ochrony Danych pełni: Pani Mirosława Boduch

tel. 74 8 117 629, email: organizacyjny@bystrzycaklodzka.pl

 

  • Pani/Pana dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016). w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego oraz realizacji zadań własnych lub zleconych administratorowi wynikających z przepisów prawa.

  • Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Ośrodek Pomocy Społecznej i jego pracownicy oraz podmioty, których uprawnienie dostępu do tych danych wynika z obowiązujących przepisów prawa.

  • Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną oraz obowiązujących w tym zakresie przepisach o archiwizacji.

  • Ma Pani/Pan prawo do żądania od Ośrodka Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej dostępu do danych osobowych, które Panią/Pana dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

  • Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, objętym obowiązkiem ich podania, a konsekwencję niepodania tych danych może być brak możliwości przystąpienia do procedury naboru.


Bystrzyca Kłodzka, dnia 09 lipca 2021 roku.


Sporządził:

Główny administrator

mgr Wojciech Zieliński

Zatwierdził:

KIEROWNIK

Ośrodka Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej

mgr Małgorzata Kuchejda

 

Załączniki:

  1. Złącznik Nr 1,
  2. Załącznik Nr 2,
  3. Załącznik Nr 3.

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

...

Imieniny

Imieniny:

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 192

W poprzednim tygodniu: 275

W tym miesiącu: 708

W poprzednim miesiącu: 1403

Wszystkich: 73407