Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej ogłasza nabór na stanowisko pracy :
Koordynatora ds. profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie
-
Data zatrudnienia od 01.08.2021 r.
-
Liczba stanowisk 1
-
Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej
-
Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony, pełen etat (pierwsza umowa na okres próbny nieprzekraczający 3 miesiące)
I. Wymagania niezbędne :
1. Wykształcenie: wyższe preferowane o kierunku: pedagogika, socjologia, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie,
2. Obywatelstwo polskie,
3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3. Nieposzlakowana opinia,
4. Znajomość przepisów Kodeks Postępowania Administracyyjnego,
5. Znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
6. Znajomość przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
7. Znajomość przepisów ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
8. Znajomość przepisów ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
9. Znajomość przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
10. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej,
11. Znajomość przepisów ustawy o pieczy zastępczej,
12. Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office,
13. Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
Doświadczenie w samodzielnym realizowaniu projektów,
-
Dośwaidczenie w pracy o charakterze terapeutycznym,
-
Doświadczenie w wykonywaniu zadań z zakresu profilaktyki uzalerżn ień
-
Ukończone szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, terapii uzależnień itp.
-
Umiejętność organizacji pracy własnej, interpretacji i stosowania przepisów prawa,
-
Umiejętność rzetelnego opracowywania dokumentów, pism, sprawozdań,
-
Dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, systematyczność,
-
Odporność na stres i pracę pod presją czasu,
-
Komunikatywność, rzetelność, wysoka kultura osobista, dyskrecja,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Empatia, umiejętność rozmowy z trudnym klientem umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów normatywnych oraz przepisów z zakresu wykonywanych zadań na danym stanowisku,
-
Prawo jazdy kat. B.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
-
Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii,
-
Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w ramach realizacji zadań wynikających z Programu,
-
Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy,
-
Przygotowanie i przekładanie corocznie Burmistrzowi: projektu Programu, planu wydatków w zakresie realizacji Programu, prawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji Programu,
-
Wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych w zakresie profilaktyki, przeciwdziałania uzależnieniom i przeciwdziałania przemocy,
-
Współpraca z jednostkami oświatowymi w zakresie działalności wychowawczej, edukacyjnej, informacyjnej i zapobiegawczej wśród młodzieży, dotyczącej profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
-
Monitoring działań w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
-
Ogłaszanie i prowadzenie konkursu ofert na wykonywanie poszczególnych zadań w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przygotowanie umów na zadania realizowane w ramach Gminnego Programu,
-
Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z procedury „Niebieskie Karty”,
-
Sporządzanie pism i zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstw do odpowiednich instytucji,
-
Dbanie o terminowość spotkań poszczególnych grup roboczych,
-
Sporządzanie sprawozdań dot. Przemocy,
-
Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w Rodzinie.
IV. Wymagane dokumenty:
1. Curriculum Vitae,
2. List motywacyjny,
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
4. Kopie dyplomów poświadczające posiadane kwalifikacje,
5. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych
( Kserokopie),
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,(załącznik nr 2),
7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru (załącznik nr 3).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23.07.2021 r. do godziny 13.00 w formie pisemnej (osobiście/listownie) na adres Zamawiającego tj. Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 1-go Maja 1 , 57-500 Bystrzyca Kłodzka w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabor na stanowisko Koordynatora ds. profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie.” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: kadry.ops@bystrzycaklodzka.pl.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do tut. Ośrodka lub skrzynkę e-mail. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej
Ośrodek Pomocy Społecznej (dalej: OPS) w Bystrzycy Kłodzkiej, działając na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w związku z gromadzeniem i przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych uprzejmie informuje, że:
1. Administrator danych osobowych i dane kontaktowe
-
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej, przy ul. 1-go Maja 1, email:ops@bystrzycaklodzka.pl
-
inspektorem ochrony danych w w/w firmie jest Pan Dariusz Styczyrz, email:iodumig@bystrzycaklodzka.pl
-
funkcję Zastępcy Inspektora Ochrony Danych pełni: Pani Mirosława Boduch
tel. 74 8 117 629, email: organizacyjny@bystrzycaklodzka.pl
-
Pani/Pana dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016). w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego oraz realizacji zadań własnych lub zleconych administratorowi wynikających z przepisów prawa.
-
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Ośrodek Pomocy Społecznej i jego pracownicy oraz podmioty, których uprawnienie dostępu do tych danych wynika z obowiązujących przepisów prawa.
-
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną oraz obowiązujących w tym zakresie przepisach o archiwizacji.
-
Ma Pani/Pan prawo do żądania od Ośrodka Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej dostępu do danych osobowych, które Panią/Pana dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
-
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, objętym obowiązkiem ich podania, a konsekwencję niepodania tych danych może być brak możliwości przystąpienia do procedury naboru.
Bystrzyca Kłodzka, dnia 09 lipca 2021 roku.
Sporządził:
Główny administrator
mgr Wojciech Zieliński
Zatwierdził:
KIEROWNIK
Ośrodka Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej
mgr Małgorzata Kuchejda
Załączniki: